domingo, 7 de enero de 2024

Stories from the Focus Ring: Miguel and Jose Part 3 / Historias del Anillo de Enfoque: Miguel y Jose Parte 3 [ENG/SPA]

*English version*

Renata (José): Well, today is Sunday, the last day I have to wait for Miguel to come with the 'Focus Ring'. I can't believe my life has become so complicated thanks to such unintuitive instructions.

Javier: Love, I'm going to go out to the office for a couple of hours.

Renata (José) (thinking): Good! It seems that today I will be able to rest from Renata's husband.


Renata (José): Well, I guess I can at least try to relax while Javier arrives, it just takes him all day to get back.

José lay back on the bed, trying to find some comfort in Renata's body, losing himself in her thoughts as the hours passed slowly.

Renata (José): Maybe I should take advantage of this time to do something I would normally do, first what time?

While he decided to play soft music trying to create a calmer atmosphere in the house, he noticed that more than 5 hours had passed since Renata's husband had left the office, so he decided to go to the bathroom to take a shower. The problem would be that without José realizing it, Renata's husband Javier would arrive home again and cause the music to change to something a little more seductive and provocative.


José concentrated so much on relaxing that he did not notice that Javier entered the bathroom and seeing his supposed wife naked in the bathroom, he quickly got out of his way and started touching his wife until he introduced his penis into her vagina to have a night of sex

Javier: You were waiting for me ready, weren't you my love?

Renata (José): Oh oh oh love... I didn't know you had.........arrived

Renata (José) (thinking): I don't know whether to be happy or angry that Javier has returned and that he is putting it in my vagina, he feels richer in the vagina than in the ass

Javier: I wanted to surprise you my love with a hard fuck


Renata (José): Love oh oh... each pose feels richer and deeper

Javier: Today I wanted to experiment to make my dog ​​scream

Renata (José): Make me your love, make me your bitch!!!

Renata (José) (thinking): What the hell? Memories of Renata begin to come to my mind, I think that every day spent in her body is as if she was assimilating her body better.}


Renata (José): Love love love I'm cumming!

Javier: So bitch, how you like it, getting stronger and stronger

Renata (José): Ahhhh!!!!!!


Javier: Now suck me so I can finish coming

Renata (José): Okay my love

Renata (José) (thinking): At least sucking his penis is no longer as disgusting as it was at the beginning, I think this has been a good farewell to this body and to her husband's fucking




*Versión en español*

Renata (José): Bueno, hoy es domingo, el último día que tengo que esperar a que Miguel venga con el "Anillo de Enfoque". No puedo creer que mi vida se haya vuelto tan complicada gracias a esas instrucciones tan poco intuitivas.

Javier: Amor, voy a salir a la oficina una par de horas.

Renata (José) (pensando): Bien!, parece que hoy podré descansar del esposo de Renata.


Renata (José): Bueno supongo que al menos puedo intentar relajame mientras Javier llega, tan solo que demore todo el día en volver.

José se recostó en la cama, intentnado encontrar algo de comodidad en el cuerpo de Renata, perdiendose en sus pensamientos mientras las horas pasaban lentamente 

Renata (José): Tal vez debería aprovechar este tiempo para hacer algo que normalmente haría, primero que hora?

Mientras decidió poner música suave tratando de crear un ambiente más tranquilo en la casa notó que ya habían pasado más de 5 horas desde que el esposo de Renata se había ido oficina, así que decidio ir al baño a darse una ducha. El problema sería que sin que José se diera cuenta, Javier el esposo de Renata llegaría de nuevo a la casa y haciendo que la música cambiará a una un poco más seductora y provocativa.


José se concentro tanto en estar relajandose que no se percato que Javier ingreso al baño y viendo a su supuesta esposa desnuda en el baño, él rapidamente se desvitio y comenzo a tocar a su mujer hasta que introdujo su pene en la vagina para tener una noche de sexo

Javier: Me estuviste esperando preparada no mi amor?

Renata (José): Ay ay ay amoooor ... no sabía que habías........llegado

Renata (José) (pensando): No sé si alegrarme o ponerme enojarme de que haya vuelto Javier y que me la esté metiendo por la vagina, se siente más rico por la vagina que por el culo

Javier: Quería sorprenderte mi amor con una cogida dura


Renata (José): Amoooor ay ay... cada pose se siente más rico y profundo

Javier: Hoy quería experimentar para hacer gritar a mi perra

Renata (José): Hazme tuya amor, hazme tu perra!!!

Renata (José) (pensando): ¿Qué diablos? Los recuerdos de Renata empiezan a venir a mi mente, creo que cada dia que pasó en su cuerpo es como si fuera asimilando mejor su cuerpo.


Renata (José): Amor amor amor me voy a veniiiiir!

Javier: Así perra, como te gusta, cada vez más y más fuerte

Renata (José): Ahhhh!!!!!!


Javier: Ahora chupamela para que yo termine de venirme

Renata (José):  Okey mi amor 

Renata (José) (pensando): Por lo menos chuparle el pene ya no es tan repugnante como al inicio, creo que está ha sido una buena despedida para este cuerpo y de las cogidas de su esposo





Christian TG

No hay comentarios.:

Publicar un comentario